F.A.Q.

We hebben voor jou een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen. Mocht het antwoord op jouw vraag niet in dit overzicht staan: neem gerust contact met ons op!

Bezorging

Van maandag tot en met vrijdag worden bestellingen ingepakt en aangeboden aan de pakketdienst. Zodra je een bestelling geplaatst hebt wordt je via mail op de hoogte gehouden hoe ver we zijn met verwerken van jouw bestelling. Als we alle producten op voorraad hebben dan wordt dit (ma-vrij) dezelfde dag nog aangeboden aan de pakketdienst. Als een product niet op voorraad is, duurt dit enkele dagen langer. We verzenden alles in één keer om het milieu te sparen én kosten te besparen. Je ziet voordat je bestelt wat op voorraad is en wat niet zodat je niet voor verrassingen komt te staan. 

Verzend- en bezorgkosten

Het bezorgen van jouw bestelling is een dienst welke we graag aanbieden. We hanteren de volgende regels rondom verzendkosten in Nederland:

  • bestellingen met een waarde van minder dan €20,- rekenen we €9,95 verzendkosten
  • bestellingen met een waarde van €20,- tot €50,- rekenen we €6,95 verzendkosten
  • bestellingen met een waarde van groter dan €50,- rekenen we geen verzendkosten
  • wederverkopers betalen altijd €6,95 verzendkosten: ongeacht bestelgrootte

Waarom hanteren we deze prijzen? Deels omdat wij ons steentje willen bijdragen aan het milieu: je kunt beter in één keer meer bestellen dan twee of drie keer een kleine bestelling doen. Hiervoor moet de pakketdienst vaker op pad voor jouw pakketje. Daarnaast zijn de verzend- en bezorgkosten de laatste tijd enorm gestegen. We doen er alles aan om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Bereikbaarheid Klantenservice

Van maandag tot en met vrijdag zijn we telefonisch bereikbaar. Het kan zijn dat we even bezig zijn: spreek dan de voicemail in en we bellen je zo snel mogelijk terug. Je kunt ons ook via whatsapp of mail bereiken. Ook daar proberen we zo snel mogelijk jouw vragen te beantwoorden.